Translate

sobota 9. června 2012

Venusta Pendula

Rambler
Šlechtitel - neznámý, na trh uvedena firmou Kordes
Rok uvedení na trh - 1928
Jednoukvetoucí


Venusta Pendula


Venusta Pendula
Vždycky jsem si přála mít v zahradě rambler šplhající do stromu. Prohlížela jsem zahraniční weby plné krásných starých popínavek. Ale nebydlím na anglickém venkově. Naše poněkud drsnější podmínky mi už spoustu představ vzaly. Že by marný sen Šípkové Růženky?

Tahle kráska mi ale nakonec můj sen sen splnila. Venusta Pendula je opravdu mrazuvzdorný rambler (zóna 4b!),  který se během pár let směle vyšplhá do koruny stromu.

V dolince roste už třetím rokem a tyto zimy ji dokonale prověřily. Kombinace narůžovělých poupat s bílými květy ve větvých staré švestky je prostě nádherná!

Žádné komentáře:

Okomentovat