Translate

neděle 15. prosince 2013

Bude zima, bude mráz

Letos jsem zanedbávala blog... Od dubna jsem nenapsala ani jeden příspěvek. Proč? Ryla jsem...

Mám poslední rok na mateřské a divné sevření duše mě donutilo k předsevzetí, že zahradě dám letos definitivní tvar. Že doryju záhony do jejich konečné podoby, že dosázím lemové rostliny, zruším zeleninovou zahrádku, protože jsme přikoupili nový kus pozemku, na kterém nastane v příštím roce nová rostlinná a živočišná výroba - jupí!!! - a vyházím manželovi ze zahrady všechen stavební materiál, rozbité nářadí, kusy pletiva, staré rukavice, kolečko s urvanou násadou, hromadu starých cihel a dva prorezlé uhláky. Myslím, že jsem zvítězila. Bolí mě ruce... A nepsala jsem blog.


Teď je v zahradě nevlídno a bláto. Příští rok koupím ty velké betonové dlaždice a vydláždím chodníčky, aby se dalo zajít bez holínek alespoň ke kompostu... Koukám se ven na novou pergolu, po které se na jaře vydá čerstvě zasazený Paul´s Himalayan Musk, voní tu perníky, čekají na mě plechy s cukrovým a šla bych něco sázet. Je zima... Začnu zase psát blog.


Žádné komentáře:

Okomentovat